رفتن به بالا
تلفن دفتر مرکزی: ۰۲۱۹۱۰۰۸۸۳۴

شرکت مهندسی تجهیزات آب و انرژی پاسارگاد با هدف ارائه جامع خدمات مهندسی در خصوص مشاوره ، بازرسی فنی ،  بهره­برداری و نگهداری در حوزه­های برق و ابزاردقیق ، مکانیک و هیدرومکانیک درصنایع بزرگ و کوچک کشور از جمله برق، نفت و گاز، پتروشیمی ، نیروگاه های آبی و حرارتی ، آب و فاضلاب فعالیت رسمی خود را از سال 1391 آغاز نموده است .

این شرکت با بکار گیری و در اختیار داشتن کادر مجرب و با تجربه  و بهره­ مندی از تجربیات فراوان اجرایی می تواند گستره بزرگی از خدمات فنی و مهندسی را در زمینه های مذکور با کیفیت مطلوب در اختیار کارفرمایان و متقاضیان محترم ارائه نموده و با رعایت اصل مشتری مداری و افزایش اعتماد و اطمینان کارفرمایان، نسبت به استقرار الزامات سیستم مدیریت کیفیت اقدام نموده است .

امید است شرکت مهندسی آب و انرژی پاسارگاد در سالهای آینده نیز همگام باگسترش فعالیت های برون مرزی با اهداف ایجاد درآمدهای ارزی برای کشور، ارز آوری نموده و با یکسو شدن با تحولات صنعتی کشور، افتخار ارائه خدمات متنوع در عرصه تولید در جهت شکوفایی صنعت و تولید ملی کشور نقش آفرینی کند. در این راستا مدیریت ارشد شرکت مهندسی تجهیزات آب و انرژی پاسارگاد  P.W.E، ضمن اذعان به اهمیت مسئولیت مدیریت در راستای توسعه سیستم مدیریت کیفیت، توسعه  اهداف خود را نسبت به مشارکت اجرایی و تامین منابع لازم جهت تحقق اهداف ذیل  اعلام میدارد .

-استفاده موثر از استانداردهای ملی و بین المللی در ارائه خدمات فنی و مهندسی

-اولویت دادن به کیفیت در جهت تامین بهینه نیازها و خواسته های مشتریان و کارفرمایان

-دستیابی به رضایت کارکنان و ارتقاء آن در محیط کاری صمیمی و عدالت محوری

-توسعه آموزش های فراگیر، موثر و مستمر در شرکت، جهت دستیابی به مهارت و خلاقیت همکاران

-انجام فعالیتها بر اساس احترام و اعتماد متقابل، مشارکت گروهی و تقویت حس مسئولیت پذیری کارکنان

-در اولویت قرار دادن شرایط فرایند پیشگیرانه نسبت به اقدامات اصلاحی

-توسعه مناسبات در ارتباط و تبادل اطلاعات با پیشروان صنایع

-کاهش هزینه ها از طریق افزایش راندمان و ایجاد ظرفیت برای کارکنان در راستای تحقق اهداف کیفی

-پایبندی به حفظ امانت داری اطلاعات مشتریان